Spring til indhold

Oplev Spændingen ved Skydning!

Velkommen til Nibe og Omegns Skyttekreds

Nibe og Omegns Skyttekreds har rødder tilbage til 1866 og er stolte af at være en del af lokalsamfundet i mange år. Vores mission er at tilbyde en sikker og inkluderende atmosfære, hvor alle, uanset alder eller erfaring, kan udforske glæden ved skydning.

Skydning for Alle Aldre

Vi tilbyder både riffelskydning og pistolskydning for alle aldre og færdighedsniveauer. Vores erfarne trænere står klar til at vejlede og inspirere dig til at opnå dine skydningsmål.

• Riffelskydning: En sjov sport for hele familien, hvor børn så unge som 6 år kan deltage og lære de grundlæggende færdigheder i skydning.

• Pistolskydning: En udfordrende disciplin, der henvender sig til teenagere og voksne, der søger en mere teknisk og præcis tilgang til skydning.

Bliv Medlem og Start din Skydeoplevelse

Er du klar til at tage det første skridt mod at blive en dygtig skytte? Bliv medlem af Nibe og Omegns Skyttekreds i dag og oplev den spænding og fællesskab, som vores forening har at tilbyde.

Kontakt os for mere information

Ring til os på 40 61 70 79 eller send os en e-mail på Nibe@no-sk.dk for at få mere at vide om vores aktiviteter, medlemskab og træningstider.

Besøg os Personligt

Find os på Lundevej 13, 9240 Nibe, og oplev vores faciliteter og træningsmiljø personligt. Vi ser frem til at byde dig velkommen til vores skyttekreds!

Besøg os her:

Der skydes i kælderen under Nibe Skole, adgang via trappe fra Lundevej.